2011-04-04
 22:35:11

i love the way lie

men i drömmen är det vi mot dom
vi var lyckliga som vin och sång
så jag strosar till en solnedgång
men när jag vaknar är det tomt inombords, vill bara somna om

En gång i tiden var du min, men nu är du bara en dröm
jag ser oss ibland i mitt sagoland där vi ses och umgås en stund
men jag vaknar upp i min ensamhet i vårt så kallade rum
vill bara somna om igen och vakna upp i min dröm


bilder från helgen


najman&alexi

(haha)
jag&amir

ado

alexi&valle

randy&salle

sham

jag&sandra
älskar dig, och gnäll inte på bilden för den är sööt!

älskar er alla, underbara människor!



idag va skolan så jävla äckligt seg. åkte tidigare mötte upp sandra. sen hade jag studieråd i en halvtimme sen matte men orkade den inte så hade håltimme i 4,5 tim. chillade med ahmad,sham & salle, sedan nicco&sandra. efter skolan gick vi till stan och jag och sandra gymade. sen lilla hem med folk. sen hem och red min fina stora lilla ponny. nu ska jag sova jätte skönt, puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: