2011-04-18
 15:03:21

gårdagens + dagen

va så otroligt trött igår så orkade inte skriva. somnade nästan direkt när jag kom hem runt 12. men gårsagen vart då väster med massa underbart folk (orkar inte ta namnen). folk gick och nytt folk kom osv. blev vattenpipa! ♥ hade jätte trevligt. även lite kul att min bror va med oxå, hah.

idag har jag sooolat i fyra timmar nu. så otroligt skönt. somnade nu i slutet sen när jag vaknade hade jag dreglat.. mysig tjej! nu är brännan verkligen på gång efter tre dagar i solen! älskar vädret. kvällsaktiviteten blir nog emelie och grabbarna. troligtn blir det film hos mig, men vi får se. kanske blir väster en stund och träffar kanrik oxå.



men nu ska jag till min häst en stund, dock inte så sugen på det idag. aja, kmr hem om någon timme.
puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: