2011-04-24
 14:01:10

dax för en varamon tur

vart lite dålig uppdatering.
men igår drog jag först till sandra och chilla osv. sen drog vi vidare till väster/varamon.
där folket va, helt ok kväll.

funderar på att börja skriva mer häst. blir mer att skriva om då.
så ska skapa en kategori som heter Pamela, där kmr jag skriva minste ett inlägg om dagen om dagens ridning osv. så det finns lite för alla att läsa om. att läsa bara om min vardag är lite för segt tycker jag själv. men ska bättra mig med bloggandet och komma med mer bilder osv.

så detta blir då första pam inlägget.
igår red jag ut ca 50min med tjejen. eftersom hon vart skadad skrittar jag och travar bara. men i början av nästa vecka ska jag lägga in galopp. ska även börja rida lektion igen. entligen ska jag även hoppa. ska se om jag kan få någons som tar lite bilder. har inte hoppat på fem veckor ... första tävlingen är även inplanerad den 14/5. otroligt taggad! blir en lc & ld.
snart åker jag ut till stallet och möter upp jennifer och vendela för en härlig tur i varamon. första gången jag rider med pam där. får se vad hon säger om vattnet, haha. ässsch, inte så farligt att flyga av i sanden. men ska bli riktigt mysigt finns inget härligare än att rida vid vattnet. efter ska jag även ta att smörja igenom sakerna och troligen bada lilla tjejen, får se hur glad hon blir då. även badat hunden idag!
måste även ta nya bilder på pam. har hänt mkt med henne i ridningen nu, hon har blivit så jävla läcker att kolla på. riktigt stolt över mitt arbete med henne. finaste tjejen!



svullna bakbenet (Y) bild tagen då det var som värst.
som sagt är det ju i princip normalt nu.
hon börjar även få tbx sin vanliga färg.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: