2010-11-23
 16:25:43

Snöstorm, snömannen

uuusch vilket hemskt väder, känner mig som snömannen nu efter jag var tvungen att GÅ hem då mamma jobbar och pappa va på utvecklingssamtal med bror. så bläää .. men överlevde otroligt nog. skolan idag var okey, gick ganska fort. så imorrn är det studiedag! yeeeeeey, men det blir typ plugg .. kanske hitta på nått sen träning på kvällen. idag blir det plugg en stund sen stallet, sen kansek hallen med sandruu (L'

EN TRÄNINGS PLAN!
Jaaapp, jag har en plan. fick idén från en kompis som fick den från en blogg hon läste. jag ska börja träna lite, men då jag inte hinner träna på gymm ska jag köra här hemma. varje dag ska jag köra 30st vanliga situps, sen 30st åt höger sen 30st åt vänster, sen även 30st med raka ben och sist 30st armhävningar. så man kan komma i form till sommaren ;) haha, så ska försöka göra det varje dag, så jag kan träna mer till sommaren, då jag ska försöka springa.
 
(så ska det se ut, haha tycker den va charming.)

fo tar tag i sitt liv.
ska jobba på ordentligt i skolan nu, vill komma någonstans i mitt liv efter. vill komma in på ett pogram jag VILL gå och inte nått andra val osv. så jag ska jobba på som attans nu!

Ridning.
Även ridningen ska jag ta lite seriösare nu. nu när vi kmr igång med träningarn så ska bygga upp min häst ordentligt nu efter skadan. som min tränare & mamma säger skulle jag kunna gå långt bara att jag är lat, så vafan skiter jag inte i att va lat?! vill bli bättre, vill utvecklas. så nu ska vi se till att göra det.

min största idol Meredith Michaels-Beerbaum och Shutterfly, älskar ekipaget. finns ingen grymmare ryttare elr häst. vill nå toppen som henne.


ska bli en duktig flicka serrö,
men helgerna .. då ska man såklart ha kul (A'

                                       


Jossan

Vem tränar du för, ridningen asså ? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: