2010-11-20
 00:22:59

natti natti bbys

fanny drog nyss, satt och kollade på spiderman 3 och måste säga att den filmen var jävligt bra. trevligt vare och riktigt mysigt med min fannnnnniiihanni. nu sitter jag och kollar lite på datorn och dricker upp fannys burn (A) innan jag ska sova, det är smart. haha, men ska dricka upp den sen ska jag upp och lägga mig i min sköna stora säng. är helt slut, sjukt trött. imorgon ni, då ska jag till nyrk och hoppa med min lilla vilding. det blir spännande, om det går så lägger jag kanske in en film från imorgon :D skulle vara lite kul, men ska försöka kan inte lova ;) tyvärr blir det inga bilder då min mamma är oteknisk. men min häst lär ju vara galen då hon gått två pass denna vecka och dom har inte vart hårda då det vart apväder. men det går nog ska ni se ;)
nu går jag uppåt, hoppas ni haft en bra fredag.



Vad har ni gjort ikväll?

                                                                  


Fanny:)

Bitch, dricker upp min burn!

Sf aso.

aso omg hahah!:)

Tack själv för sällskap.

Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: