2010-11-21
 16:39:26

cheeez doodles & candy

sitter och äter ostbågar & godis ska ner i källaren och kolla hästhoppningar tror jag om jag hittar kanalen. har nte gjort mkt alls idag så finns inget att skriva tyvärr. men gårdagen va kul och som ni såg på fb troligen ... hade vi tagit värsta fjortisbilderna och för fan vi är INTE seriösa! skämt finns asså. och ni som känner mig vet att jag nte är sån ;) men ska kolla tvn nu skriver nog imorrn efter skolan. ska försöka ha skojjigare saker att uppdatera med.


fick bli en liten hästbild jag har tagit på tävling i nyrk.
på bilden är det jennifer & rocky.
bilden är tagen med nikon d60 objektiv tameron 300.
inställning manuel, autofokus.

                                           


Isabella ♥

fin bild



PUBLICERAT: 2010-11-21, 17:31:24 | URL: http://isabellahz.blogg.se/
Cissi

fin häst, är det din?= )



PUBLICERAT: 2010-11-21, 20:03:47 | URL: http://cviklund.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: