2010-11-20
 20:08:43

boxning hos lisa

sitter hemma hos lisa nu och spelar wii, kör boxning. fick spö av lisa och vendela ... fan va dålig jag va. jaja dom tar mig inte irl iaf. hahah.har vart här en stund osv, ätit tacos och snackat en massa tjejsnack. nu sitter vi som sagt och äter chips med dipp och spelar. nu är det jenniferVSsandra. jag tror sandra. men nu ska vi mysa en massa och äta onyttigt och kolla film massa bilder kommer. nu får ni nöja er med cam bilder. ha en go kväll.
gud va söta jag frida tess och sandra är (L'
hahhahahahahahha!
hahahha, jennniiiffeeeeer (L'
vackert du frida
oooooooohh grrr (A'
fina jag vet
denna söta får avsluta detta inlägg, pussar till er (L'


jennifer

Hahaha fin bild på mig xD <3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: