2010-12-19
 21:58:41

vafaaaan

super dålig uppdatering idag har inte orkat och inte haft tid.
vaknade typ vid halv 12 och så ät jag och fixade i ordning mig sen slappade ja en
redig stund sen lunch. sen drog vi till farmor & farfar för att ha julmys.
gjorde vi en massa lussekatter och fikade :)
trevligt var det. sen åkte jag till stallet blev ganska sent så red tyvärr inte.
nu har jag vart hemma en stund och ätit pizza.
skola imorgon igen så och har no prov .. sista provet. hoppas
bara jag får g i franska -.-
men bara två dagar kvar + skolavslutningen. så JÄVLA SKÖNT!
nu ska jag slappa vidare så höres vi.


glöm inte frågestunden.

                                       


karlsson på taket ..

vad har du för kamera?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: