2010-12-06
 18:28:46

tröttttt på skolan

fyfan va trött jag är på skolan nu asså, känns bara så hemskt att ens tänka på det. och allt jävla pluggande. denna vecka har jag två prov + ett omprov i franska !! suck .. nästa vecka har jag oxå två prov + svenska redovisning. fattar inte vrf alla jävla fittlärare ska lägga allt samtidigt! så nu har jag nog klagat klart.
__________________________________________________________________________________________

nu är stallet avklarat (Y)
skönt att komma ut lite, bort från allt och slappna av lite. elr ahh när buspam är snäll iaf. men dom senaste dagarna har hon skött sig väldigt bra. har ridit med bea&vera. bara lite pipig & hoppig men inte alls lika farligt längre. men i lördags va hon bara för jobbig -.- plus att jag inte va så pigg då och orka inte med hennes trams. men då kunde hon ju inte gå normalt en enda stund, stuttsade bara fram. sparka bakut, hoppa rätt upp i luften & stegra .. smart pålle. haha, men hon är för go är hon ;) och piper som en liten mus oxå. finns ingen finare bebis än henne. längtar så mkt tills vi flyttar. kmr bli töppen.
____________________________________________________________________________________________

nu är ju frågan om man ska på bränna krut?
känns lite lamt, men jag venne. känns som det bara kmr va en massa småbarn.
vad tycker folket?


nu hoppar jag in i duschen sen ska jag äta korv med bröd ! (L)

 


Malin

Du är så fin tjejen! Ge mig ditt utseende nuu!! <3


Stina!

Du är galet vacker !!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: