2010-12-02
 17:53:58

ooooh fredag imorgon!!

fytusan vad pepp jag är för imorrn asså! helt galet :o inte vart så pepp på länge nu. efter skolan blir det att dra ner till stan först och fixa lite med sandra och jennifer, sen hem till sandra och fixa oss osv, sen kmr väl malin,tess, frida & lisa :) sen drar vi igång !! sen får vi se när allt annat folk kmr :) aaeeh, kmr bli så jäklans trevligt så det är galet! kmr bli en trevlig kväll med de bästa brudarna ! (L' om jag är taggad? atttt jag är taggad!!
bilder från kvällen kmr nog ;) men nu ska jag duscha, sticka, äta, packa till imorrn, och ta lite bilder.
kmr lägga ut lite häst saker som jag ska sälja så alla hästanördar kolla ;)


söt bild från i sommras. saknar färgen, saknar sommar!

                                                                


Ida

Älskar ditt hår så snyggt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: