2010-12-09
 17:24:44

liten överaskning på g

heyyyyyy, nu har jag vart hemma en liten stund men inte orkat sätta mig vid datorn förens nu. har ätit, kollat tv & skottat snö av någon anledning gick jag ut och skottade :o jaja, men skolan idag va okey. hade matte prov som gick okey. måste säga att jag är så galet sugen på skummtommtar!! helgens aktiviteter vet jag inte säkert ännu. imorgon är det iaf sandra dag :) på lördag är det även hennes födelsedag. Grattis till sötaste ungen ! och jag vet inte än om man ska till bränna krut, kanske går dit med emelie elr sandra. får se hur saker blir.
men nu har jag inte tid att skriva mer, ska kolla lite tv & sticka(känner mig som en riktig tant). sen åker jag upp till min lilla buse.
_____________________________________________________

antagligen på lördag gott folk måste ni va inne och kolla!
kmr en liten överaskning till er alla, kmr inte säga den till någon så ;)
glöm det inte!


hahahhahaha, bara för det är sötaste bilden.
erkänn jag ser blek ut!
älskar dig sandra.


sandra kkungen :D

eeeeeeej hahahaha fan vilken bild assss :O

vadå du ser blek ut kolla ser ut som ett spöke !

älskar dej , får se vad vi hittar på imorn ;)


sandra kkungen :D

eeeeeeej hahahaha fan vilken bild assss :O

vadå du ser blek ut kolla ser ut som ett spöke !

älskar dej , får se vad vi hittar på imorn ;)


marigona

Hej nu är svaren uppe på bloggen från frågestunden =)



PUss puss \\ www.marigonaa.blogg.se



PUBLICERAT: 2010-12-10, 00:22:12 | URL: http://marigonaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: