2010-12-14
 19:27:08

kan jag sjunga?

tänkte göra såhär nu. många av mina vänner tycker jag kan sjunga bra osv osv.
och dom gnäller på att jag är feg som inte vågar visa det.
så nu är det upp till er.

vill ni höra mig sjunga?

får jag tillräckligt många peppande kommentarer lägger jag ut ett inlägg där jag sjunger.
så kommentera en massa nu!


p.s jag själv tycker inte jag är så bra men haha.


Anton Näsman

Lägg ut:O har fan aldrig hört dig:O hah:)


idaho

Ja snälla gör det ! :D


Jennifer

Ja det vill vi eller har redan hört men ändå ;) <3


Mli

sjuuuunnngg !


emeliee

jaa, gör det! skulle vara jättekul :D kram


jjennie

jaaa:D


Nico

SJUNG!!!<33


Anonym

sjung!


Malin

Do it! :D


felicia

jaaa!


klara

skulle va kul att höra, go for it bara !:)



PUBLICERAT: 2010-12-15, 17:09:11 | URL: http://klarakarlsson.devote.se
Amanda

lägg ut!:D


FELICIA

ja, lägg upp !

har ju hört dig för några år sen men ;)


Lisa

sing it (((:


sandra

ja för fan felicia :D visa va du går för


anonym

säger som alla andra baby <33


..

jaa, sjung nu !!


Markus

Sjung


Anonym

Ja gör det skulle va jättekuwl :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: