2010-12-15
 18:10:20

julklappar ? chek

gött nu är alla julklappar klara !
idag var vi ju i lkp så köpt klart allt nu. när vi kom till lkp så blev det ju först fenomen magasinet. mkt intressant faktiskt. sen tog vi tjejer bussen in till centrum och gick på stan & letade julklappar. hittade till alla. skulle igentligen inte köpa till alla men köpte nått litet iaf. :)
sen blev det snabbmat på mc, hah kände mig så otroligt sugen på det inte ätit det på länge nu.
sen blev det att kolla runt lite till. men snacka om jobbigt och inte köpa nått till sig själv.
men efter jul ska vi in till lkp och shoppa så ;)
sen blev det en kopp te på Teddy's :) mummms. satt vi där en stund med lite annat folk från 9orna.
då vi skulle mötas upp alla igen vid mc (som ligger mittemot teddys) och gå på konsert.
heelt okey dag enligt mig ;)

detta köpte jag:
mamma - badbomb med juvlig äppellukt.
pappa - hm, typ som en sak man hänger upp på väggen. ett hjärta där det står lycka.
helene/faster - likadan som pappas med det står carpe diem.
farmor - en stor påse skummtomtar
farfar - en stor påse skummtomtar.
sebbe - en stor påse skummtomtar.

usch har så dålig fantasi till farmor&farfar. men men ..
och till sebbe skulle jag igentligen inte köpt men kände mig snäll.


härlig sommarbild.

ska fortästta plugga so nu.



höra mig sjunga ? kommentera då


Anonym

fin tjej det där!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: