2010-12-03
 08:04:21

idag är det ingen vanlig dag, idag är fan fredag hurra hurra!

så nu har jag vaknat och gjort mig klar, väskan är packad, men kunde inte bestämma mig igår vad jag ska ha på mig så känns som jag tryckt ner halva min garderob där, hah. men nu sitter jag och dricker min kopp te innan skolan, börjar kl 9. eftersom mina föräldrar redan börjat så får jag andvända mina ben till skolan ... kallt. så värmer upp mig lite nu ;d måste knarka alvedoner idag så jag inte har ont i huvudet tills ikväll!
här kmr iaf min helgsplanering:


idag blir det som sagt att festa med underbaraste tjejerna, tess, jennifer, sandra, malin, frida och lisa. kmr bli en trevlig kväll. innan det blir det skolan sen stan med jennifer och sandra en stund sen drar vi oss hem till sandra och myser lite en stund :) blir inte mkt bättre ju :D


ska va med bästa sandruuu luckacevic! (L'
får se vad vi kan hitta på men nått ska vi göra iaf ;)



inga planer precis. tänkte va lite i stallet och smörja och fixa alla hennes saker. va ett tag sedan nu så kanske blir det på förmiddagen och sen på kvällen blir det kanske att sitta hemma och mysa :)

min helg lite kort. ska dricka upp mitt te sedan till skolan :)

                      



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: