2010-12-04
 21:08:31

hel galen


FAN VAD JAG ÄLSKAR ER !
Lisa Jensen, Malin Cederberg, Jennifer Tell, Sandra Jakobsson & Tess Samuelsson, ni är mitt allt!
Ni är äkta vänner, och ni är fan der underbaraste som hänt mig.


Och flickor vet ni vad ? (A'
NYÅÅÅÅRRR HOOOOOOSSSS MIIIIIIGGGGG !!!! <3<3<3<3
Kmr bli bästa nyåret någonsin med er, blire att tagga at my place!
________________________________________________________________

haha, detta är sjukt! sitter hemma och lyssnar på partttayy låtar, är så jävla pepp nu helt sjuuukt!! :O haha, mår bra nu och vill på't igen. men blir inte det endå .. känns onödigt att gå ut nu när jag inte ens vet någon fest. men får tat lugnt ett tag nu :3 såklart när man bestämt sig för att va hemma kmr en massa folk och frågar om man ska hitta på nått elr göra det elr det. haha, sug snopp säger jag bara. så idag ska jag försöka relaxxa med mammi & pappi ... självklart datorn med (a'


Sandra

Älskar dig med Felicia!! De ägde igår (:

Ja nyår då jääävlar hahahha:D


Lisa

Va är det med mig att se konstig ut på alla kort? xd

Älskar dej med hunieee beee <3 !

Ohhhhhyezzzzzzzzzzzz :D


Jennifer

Aww älskar dig med! Nyyår fan va gött! :D <3


Malin Cededrberg

ja bästa nyåret ever!! :D <3 älskarej !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: