2010-12-04
 15:09:32

gårdagen ..

gårdagen va helt sjuk! fattar inte riktigt vad som hände. gick lite väl fort tycker jag. va ganska onykter. somnade fan innan allt folk kom! hahhaa, största failen. elr okey det va mkt folk men kom ju mer senare när jag låg nere och sov så gött ;) hann ju fan inte träffa alla jag ville träffa. men tack till alla söta som hjälpte mig under kvällen. nä, shotta så mkt som vi gjorde är inge bra och pyramiden när challe & oscar bara ger dom till mig .. tack för det ! haha, nu ska jag chilla en stund sen ska jag ta mig upp till min häst, ska bli kul att rida , eheh :) sen blire nog att dra till hallen med sandra :)

                          


Anonym

Var med och tävla om ett presentkort värt 300 kr! :)

http://sandraorrebro.blogg.se/2010/november/utkast-nov-29-2010.html#comment



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: