2010-12-16
 15:59:34

bildbomb

har inte så mkt för mig förutom att dricka te och kolla tv.
så lägger in en bildbomb från pluggningen med lisa & jennifer :)









denna söt får avsluta bilderna.
lisa jensen&jennifer tell ni är fan det finaste jag har ! <3

denna månad är underbar!
9/12
- Pam i tre månader.
22/12 - Skolavslutning och julbord/julklappslek hos jennifer med alla tjejer.
24/12 - JULAFTON!
27/12 - Flyttar till Nyrk med Pam.
31/12 - NYYYÅÅR MED BRUDZEN!

nu går jag ner och gör mig en kopp te till sen blir det nog att ta en liten sväng på pam.
glöm inte att kommentera sång inlägget, ska jag sjunga elr inte?


Jennifer Tell

Första bilden gillas inte! ;)


Lisa

Hemska bilder du o: xd


Anonym

det blir skit braa!! :D<3


Anonym

det blir skit braa!! :D<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: