2010-12-05
 21:48:13

älskar dig

måste skriva av mig.
kanske inte bästa stället att skriva det men jag skiter it, måste skriva någon stans.
att du ens kan tro att jag sagt saker om dig ? vad skulle jag ha för andledning att snacka skit om dig ? du vet hur mkt du betyder för mig och hur mkt jag älskar att va med dig. det personen som sagt det där till dig att jag sakt, hade jag och en kompis snackat om dagen innan och det va inte skitsnack då. vi snacka mer om det för vi bryr oss om dig. inget illa menat, det ska du veta. men eftersom jag samma dag fick höra från denna kompis att du snackar minst lika mkt skit om mig, om inte mer faktiskt. okey, fine om du tycker så. det är ditt liv och du väljer om du vill va med mig elr inte. men eftersom du sedan två dagar senare säger förlåt. erkänn att allt va onödigt. jag önskar att inget av det någonsin hänt, för du är fan den bästa vän jag haft! har så sjukt många underbara minnen med dig, och du vet allt om mig. vi gör allt tsm. vill att allt ska bli som förr, och hoppas vi kan snacka igeon allt och lösa det. känns så tomt utan dig. om jag nu snackat skit om dig vrf skulle jag ens lägga energi på allt detta? vrf skulle jag villja förstöra den bästa vännskapen någonsin? låter inte logiskt i mina öron.
du vet att jag verkligen älskar dig nicole my claesson.




våran underbara spanien resa tsm, mkt bra & dåligt hände, men en resa jag aldrig kmt glömma.
som är planerad i sommar igen ..?


våran fina hallowen fest.

vårat söta lan hos dig.

när spanjorerna va hos oss.

dagarna i varamon i sommras, slappaste sommaren.


du & jag på stan alltid lika galna.

innan den lyckade festen på södergården.


veckorna hos amanda, fatta va bra du gör mitt liv!
du ger mig minnen jag aldrig vill glömma.


Anonym

super söta tjejer! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: