2013-01-05
 16:40:00

Målet med bloggen.

Tänkte skumma lite om vad jag vill med denna blogg igentligen.
Ja, jag vill att den ska bli stor. Men inte för att JAG ska bli känd eller JAG ska tjäna pengar. Jag skulle vilja bli det för att folk ska vilja läsa om oss, dela med mig av mina kunskaper och idéer, om händelser i mitt liv. Jag vill att detta ska vara en glad och nyttig blogg som folk ska få motivation av att läsa. Jag vill inte vara en som folk kommer ogilla, jag vill inte skriva saker som jag vet folk kommer klaga på. Vill inte framstå som någon jag inte är, vill hålla denna blogg så MIG som möjligt. Ärlighet är ett ord jag vill ha för denna blogg, vill inte sitta och ljuga på bloggen bara för att framstå bättre eller för att underhålla läsarna. Så lågt tänker jag inte sjunka.
 
 
Jag vet även att jag aldrig skull kunna uppdatera varje dag med flera inlägg, vettiga inlägg. I veckorna är jag i skolan sedan stallet och ibland vänner när jag väl hinner. Helgerna är jag med vänner eller fest. Spenderar inte överdrivet mycket tid hemma. Men jag sla göra så gott jag kan tills jag känner att det inte räcker. Försöker göra flera inlägg varje gång jag väl har tid, som jag sedan kan ha och lägga upp andra dagar.
 
Vad tycker ni jag ska ändra på eller tänka på med bloggandet?
 
 


Moa Jonsson

Sv: Tror jag hoppade en 1m första dagen! :)



PUBLICERAT: 2013-01-05, 20:10:34 | URL: http://moajonsson.blogg.se
Lovisa

Hej! Älskar verkligen din blogg och nu, när jag läst detta inlägget, log jag. Du är unik :D


EMMA

Ångrar inte att jag klickade in på denna bloggen, sparad under min "läsa blogg" flik. :)


Bluelion ;)

Ångrar inte att jag gick in här, din blogg är jättebra!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: