2013-03-25
 15:56:53

Bloggfronten.

Hej min kära gamla blogg. Jag är inte riktigt säker på hur jag kommer göra nu. Team SJ går sådär och känner att det inte riktigt är något för mig, Tjejerna är super goa men jag vill ha en blogg med lite mer action och lite mer liv i det hela! Men känner att vi inte riktigt lyckades med det. Zandra skrev tidigare idag att hon drar sig ur och jag har länge funderat på det. Jag har inte haft mycket tid eller motivation till att blogga men känner jag att jag bloggar där jag känner mig mer hemma tar jag mig mer tid till det. Så vet inte om jag ska starta upp här igen om försöka få tbx alla mina goa gamla läsare eller om jag ska starta upp med en vän, jag vet som sagt inte ännu. Vill att det ska vara något riktigt bra denna gång där jag kan gå all in liksom. En blogg som kan växa och där jag kan skriva om min och Pamelas resa uppåt och igenom Div I. Som sagt vet jag inte ännu hur det blir... Får se!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: