2013-01-27
 21:35:26

Hittat rätt!

 
Nu är det så att jag hittat några tjejer som jag kommer starta en blogg med! Vi kommer bli tre eller fyra stycken. Vilket jag tycker kommer bli riktigt kul. Kan bli lite rörigt när det är fler men tror det kommer bli kanon faktiskt! Själv har jag ingen tid på jorden att göra 5 inlägg om dagen vilket jag tycker är rimligt med inlägg per dag. Och om vi nu kör på detta tror jag det kommer bli perfekt med uppdatering. Ingen kommer känna någon press till att uppdatera och bloggen dör inte om man inte hinner uppdatera någon dag. Bloggen kommer blandas med intressanta ridinlägg, åsiktsinlägg, utrustningstips, tävlingar och roliga ridövningar.
 
Vi alla är 17-19 år. Vi bor på lite olika ställen runt i Sverige. Vi alla har storhästar som inte är så långt gångna i utbildningen, lite grönare hästar kan man säga. Men vi alla har samma mål att komma så långt vi kan inom hoppningen! Det är det jag tycker är så kul ifall detta nu går vägen. Ni kommer få en intressant blogg att läsa och 8 olika individer som kämpar för att nå sina mål. Ingen av oss har hästar på toppen utan ni kommer få följa oss dit. En till sak jag även lade märket till var att alla hästarna är bruna med vitt tecken i pannan. Även två ston och två valackar. Jag har en super känsla just nu. Hoppas alla tjejer kommer komma överens bra och att detta kan bli något roligt. När vi även är flera och kommer från olika håll kommer vi kunna nå ut till fler. Hoppas det kommer bli en blogg som folk kommer tycka är rolig att följa!
 
Väntar just nu på svar från en av tjejerna och hoppas verkligen hon är på. Annars kör vi tre stycken och måste säga att jag hittat ett par riktigt bra tjejer!
 
 
Här har vi förhoppningsvis det nya teamet!
Kom GÄRNA med namntips till bloggen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: