2012-11-28
 17:03:19

Visste ni

att jag vill - ha en hingst!
att jag har - världens otroligaste bästaste häst!

att jag lyssnar mycket på – ledsna låtar när jag är ledsen och blir ännu mer ledsen
att jag funderar på – färga mitt hår mörkt igen.

att jag pratar –  väldigt mycket med vem som helst
att jag inte gillar –  ärtsoppa

att min första tävling jag fick pris på – var med mirre i div III
att jag avskyr när folk snackar –  skit om mig, mina vänner eller min häst

att kärlek är – underbart om man har den man älskar
att jag gillar –  en person otroligt mycket
att jag alltid kommer att – rida
att sist jag skrev ett handskrivet brev – ?

att min mobiltelefon är – rosa
att när jag vaknar på morgonen – äter jag en klementin

att innan jag går och lägger mig – spelar jag spel, kollar film, snackar i tele eller inne och kollar bloggar
att idag har jag – haft en slapp dag och umgåtts med mina bästa vänner, nu hoppträning!

att jag just nu tänker på – my love
att i kväll ska jag – hoppa med pumpan

att i morgon kommer jag – gå till skolan och vara i stallet
att jag hoppas – att mina kärleksproblem löser sig och att vintern bara kan vara över

att jag verkligen vill – sommar!


angelica

haha! bra att veta! ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: