2012-11-23
 17:15:00

Tio sanningar

Tio sanningar om mig, Felicia.
Sockerberoende. Kan knappt gå en dag utan att jag får nått sött i mig men ska försöka trappa ner.
Inte bra på att spara. Gäller allt, måste andvända, köpa, eller äta direkt.
Är väldigt lat. Gör ofta inte mer än vad jag behöver.
Har mina två olika "tjejgäng" som jag verkligen älskar. Dom bästa tjejerna jag vet, skulle inte klara mig utan dom.
Nöjd med mig själv. Man ska vara ärlig mot sig själv, man ska vara nöjd med sig själv hur man än är.
Har en super bra familj! Skulle inte klara mig utan dom.
Sytt i huvudet. Gjorde en kullebytta i m&ps säng och fick ett djupt jack då jag ramlade in i elementet.
Inte älskad av alla. Haha, finns många som inte gillar mig, andledning vet jag inte riktigt? Alla kan inte älska alla, kan vara den personen många stör sig på.
Mitt "förflutna" är livligt med mycket tok med vänner! Har varit en riktig galning förr men gillar fortfarande att göra oförväntande saker med mina vänner.
Älskar sommaren!! Sommaren är min årstid, hatar de andra!
 
 
Tio sanningar om Pamela.

Alltid glad. Aldrig arg eller sur.
Väldigt mammig. Om jag har henne i gången ska hon jämt stå och kolla vart jag är osv.
Kan sparka. Om en man möter en häst på banan och den rider för nära förbi eller paserar blir hon lite osäker och kan kicka (obs, inte jämt). Oftast när det är en häst hon inte känner igen.
Hon älskar att hoppa. I vissa fall kan det ju vara ryttaren som vill mer än hästen, men inte i detta fall.
Blir knappt aldrig svettig. Efter ett hårt pass är hon lite svettig under sadelgjorden medans andra är dyblöta.
Älskar mat! Hon får aldrig nog.
Väldigt renlig! Hon har aldrig varit geggig när hon kommit in från hagen. Endast lite på benen.
Biter, pillar på allt.. Hon har svårt för att låta saker vara ifred. Har man glömt något vid boxen ligger det i spånet dagen efter. När hon står i gången tuggar hon på allt som finns framme vid tavlan och kedjorna.
Står och slickar efter hon ätit. Slickar ofta på metal saker efter.
Piper som en gris. När man rider(oftast själv då hon får vara först) piper hon ofta som en liten bebisgris.
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: