2012-11-28
 08:45:26

Mot skolan i snön.

Nu knallar jag mot skolan efter många timmars skön sömn. Har rätt så kort dag får se vad jag gör efter skolan, rider ju iaf lektion sent idag så ska nog passa på att göra något med vänner men även blogga såklart. Igår red jag och Pumpan ut i regntrusket, red ut barbacka (med täcket på), var ute kanske en halvtimme endast skritt. Hon var mega pigg och studsade nästan fram. Även fast vi bara red på längstydlar hade hon dreglat och geggat en massa endå, knäppa häst! Hon gillar verkligen flippan bettet... Synd att det är så jävla dyrt hade köpt det direkt annars! Får se om jag kan göra en deal med Bea att jag kan låna bettet vid hoppning eller något haha. Nej nu hinner jag inte skriva mer, ha en bra onsdag alla!
 
 
Oj, kom visst en bild på mig, inte vanligt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: