2012-11-18
 20:38:18

Dagens ridpass + bilder.

Idag var det som jag sade tidigare skogstur på schemat. Fixade henne direkt när jag kom ut för att hinna rida när det var nogorlunda ljust ute. Pam kändes lite loj i början så fick rida på henne lite. Red med novabettet, ett bett som jag endast ridit på några gånger. Hon kan bli lite tung på det, passar bäst när jag rider på banan. Men gick rätt så bra. Jobbade henne endast i än lägre form. När vi red upp på en väg vi i vanliga fall brukar galoppera på blev det lite mer fart i henne. Efter ett tag fattade jag galopp och min tönt börjar pipa som en gris och gör ett par bakut. Alltid kul när hästarna visar att de är glada. Efter galoppen gick det i fullfart. När jag sedan skulle trava hemmåt flög hon fram. När vi kom tillbaka var det kolsvart. Mockade och fixade det andra. Hann inte fixa med sakerna osv, blir någon annan dag. Btw, så fotade jag bilder på våran anläggning som jag tänkte visa er senare.
 
 


Pernilla

Din header ser verkligen proffsig ut! Ser ut att vara en trevlig häst du har. Lilltussen på bilden du kommenterade är tyvärr inte min, men jag är ofta på gården där han bor och är därmed en av de som hanterar honom :)



PUBLICERAT: 2012-11-18, 20:50:07 | URL: http://equestrianlifestyle.blogg.se/
Emilia

Åh vilka fina bilder :)



PUBLICERAT: 2012-11-20, 15:11:18 | URL: http://beautylicious.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: