2012-11-15
 22:20:02

Blandad dag.

Dagen har varit väldigt blandad. Först så var det skola, började tio men fick gå upp tidigare för att göra klart en skoluppgift. Efter skolan åkte jag och tjejerna till stan, träffade även en massa andra fins vänner där.
 
Fick även en otroligt dålig nyhet, att min hårdisk som varit trasig INTE går att laga. Där har jag ALLA mina bilder på allt, Mirre, Pam, vänner, fester, reser osv. Allt är borta. De kunde inte rädda några filer. Kan ni fatta paniken. Alla 4000 bilder på Pam sedan jag köpte henne. Jag tjöt som bara den. Just nu sitter jag och sparar ner alla bilder från mina olika bloggar, tur man bloggat iaf. Men tårar kom det många av.
 
Sedan har jag även varit i stallet och ridit pärlan. Red på banan då det var så himla mörkt när vi kom ut. Red på nova bettet jag lånar av Cissi i stallet. Tycker verkligen hon gick kanon idag! Lätt från marken och gick i min stadig form. Jobbade med att ställa igenom henne ordentligt i båda hållen även flytta för skänkeln. Även många omställningar åt båda hållen i båda varven galopp och trav. Gjorde även många övergångar. Kändes kanon!
 
Tänkte även låta denna film visa er hur det gick på gårdagens hoppning. Kände mig superduper nöjd. Hon gick så himla bra på framridningen och ett litet skitpet får man väl nöja sig med. Hon var så himla fin och tyckte jag red rätt så bra. Känns så skönt att detta känns så lågt just nu. Jag förstår bara inte varför jag rider på henne så mycket från 3 till 4an. Jag vet ju att hon normalt ligger väldigt bra på avstånden.
Kommentera gärna vad ni tycker om filmen. 
 
 


Emelie

Hur högt tävlar du?? :)



PUBLICERAT: 2012-11-16, 15:32:25 | URL: http://emeliepalmen.blogg.se
Kajza

Ser trevligt ut. =)



PUBLICERAT: 2012-11-17, 14:59:32 | URL: http://dumlesdagbok.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: