2012-11-14
 14:53:03

Bästa Linn Strelin!

Sådär ja! Nu har min älskade vän (som jag tror de flesta känner igen) Linn Stelin fixat en urläcker header till mig. Riktigt nöjd med den, hon fixar alltid till ens idéer perfekt! Nu hoppas jag på att jag kommer komma igång med bloggandet och att jag inte tappar sugen nu när jag är själv. För er som inte vet har jag bloggat på www.Teamnyrk.blogg.se det senaste året men kommer nu tillbaka till min gammla. Både jag och min kompis Vendela tappade nog lite med bloggen så kände att jag startar mín egna igen istället. Får se hur det går. har ett riktigt bloggsug just nu och vill inte sluta. Men att blogga själv på en "tvåmannablogg" kändes lite tråkigt.
 
 
Jag kommer under de kommande dagarna fixa ihop lite presentationsinlägg om min och min häst Pamela. Så alla får en bild av vilka vi är. Även ett inlägg lite om vad bloggen kommer handla om och våran resa. Kommer även komma ett "målinlägg" om oss också för att ni ska veta lite vad ni kommer få följa här. Hoppas vi får några med oss på våran långa resa. Hoppas även ni frågar saker osv så tar jag upp dom på bloggen och svarar på, det kommer jag alltid göra.
 
Nu ska jag plugga sedan ut till stallet för hoppträning så får se om jag hinner skriva något mer idag annars kommer det massa gött imorgon!


Johanna

Jättefin header!



PUBLICERAT: 2012-11-15, 17:10:59 | URL: http://www.johannagreiff.blogg.se
johanna sällström

Kolla gärna in min hästblogg på nattstad :)



PUBLICERAT: 2012-11-15, 20:14:05 | URL: http://nattstad.se/jsjumping

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: