2012-12-05
 11:46:34

Sjuk och snöstorm.

Nu har det varit dålig uppdatering igen. Men har varit så jäkla sjuk sedan i söndags. Söndag måndag kunde jag knappt röra på mig, men idag är jag mycket bättre. Tänkte jag skulle till skolan imorgon men så får jag höra att vi inte har några lektioner. Typiskt. Vill till skolan ju, ville gå idag men fick inte för mamma... Men på fredag går jag antagligen då och då får jag väl entligen rida med!! Stackars lilla Pam har fått vila dessa dar. Men jag red i söndags (vilket antagligen gjorde så jag blev värre) och fan vad bra hon gick. Vi red i ridhuset, hade två upphöjda bommar på volt, jobbade mycket med övergångar osv. Riktigt klokren i slutet. Red även på flippan bettet och FAN vad jag vill ha det. Hon var så finelifiin! Måndag vilade hon ju då, mamma tog stallet. Igår tömkörde Kenneth henne och han var väldigt nöjd med henne. Han sa det att hon var i jätte bra form och pigg, hon jobbade även hela tiden i stadig form. Idag vilar hon också antar jag... Bajs missar hoppningen! Men i helgen, antagligen söndag, ska vi se ifall vi kan löshoppa henne! Ska bli så jävla kul, senast, och första gången vi gjorde det var när vi precis köpt henne! Så ska bli himmla roligt.
 
 
Vilken jäkla snöstorm det är här! Har snöat i två dar i sträck nu. Nu ska jag fortsätta nörda Gossip Girl och även kolla lite vad jag ska önska mig i julklapp! Inte gjort det ännu... haha!


Tilda

Detta låter inte alls som någon rolig dag, hoppas du slipper dessa grå och sjuka dagar nu i 2013, lycka till med din ponny!



PUBLICERAT: 2013-01-02, 12:48:32 | URL: http://tildamicaela.blo.gg
Hanna L

Vad fin din häst är!



PUBLICERAT: 2013-01-03, 12:36:51 | URL: http://hastochponnyn.blogg.se
Wilma

Det är tråkigt när det snöar så, hoppas det slutar, och igen grym fin bild !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: