2012-12-28
 14:53:05

FRÅGESTUND!

 
Börjar med en frågestund, får jag inte in mer än 15 frågor får vi se ifall jag svarar. Denna frågestund kan handla om ALLT, behöver inte bara vara mitt häst liv utan allt runt om kring. Vill ha många spännande frågor, saker ni vill ta reda på osv. Sätt igång!


Jenny

SV: Ja visst är han! :)
Det är en ponny på Gervide gård som ligger på Gotland. Han är en liten shettis som har varit travare, men han sparkade alltid ur ryttaren ur sulkyn, så han blev ledridningshäst på gården. Han trivs dock inte som det då han drar iväg med dom stackars små ungarna, så jag rider honom så ofta jag kan när jag är på Gotland. Bodde där med min syster 5 dagar under sommarlovet och 4 dagar på höstlovet, så red jag honom 2 gånger om dagen ungefär och bara busade. Han hade sååå kul & var sjukt glad! :)

Din blogg är riktigt fin & du kommer komma långt!
Kram



PUBLICERAT: 2012-12-28, 21:40:14 | URL: http://www.jennymattssons.blogg.se
Cillan

När fick du din häst?


Noomie

Vilka är dina allra bästa vänner?
Hur många djur har du?
Hur gammal är du?
Vad är dina fritidsintressen?


Wilma

Hej :)
Hur gamla är du och din häst?
Vad är det för ras på hästen ?


Elin

Hur länge har du hållt på med hästar ?


Tilda

Är du i något förhållande?
Hur många år har du haft egen häst?
Vilket är ditt favoritjeans märke?
H&M eller ginatricot?
Vilken är din favoritglass?



PUBLICERAT: 2013-01-02, 12:46:27 | URL: http://tildamicaela.blo.gg
Lovisa

Hur kom det sig att du fastnade för just din häst och ingen annan?

Hur länge har du ägt din häst?

:D



PUBLICERAT: 2013-01-02, 12:51:05 | URL: http://sanyja.n.nu
Mercedes

kör lite this/that frågor då :)
cola/fanta
Häst/ponny
Sommar/vinter
sadel/barbacka
brun/skimmel
stark/seg
bockar/sticker
hoppa/dressyr
rida i ridhus/rida ute



PUBLICERAT: 2013-01-02, 14:06:47 | URL: http://photobelle.blogg.se
Linnéa B

Vad heter din häst?
När började du blogga?
Vad läser du för bloggar?
Vad gillar du för musik?


Hannah S

Hur länge har du ridit?:3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: