2012-12-23
 19:22:00

Fråga.

Jag bor i närheten av dig o skulle tycka de var jättekul om du skrev vilka som du tycker är de som rider bäst i ditt område (inte Malin Baryard utan mera i motalaområdet på häst, inte ponny)
 
Såg att jag hade fått denna kommentar på bloggen och tycker den är väldigt udda. Men jag kan svara på den. Hade varit roligt om man fått veta ditt namn. Men de jag tycker rider grymt i Motalaområdet kan jag rabbla upp flera. Martina Adolfsson, Carro Sandelius, Annelie Cederberg och Amelie Axen. De alla rider hoppar på högre höjder och alla rider på Nyrk. Jag tycker dom rider så himla bra och jag blir alltid inspererad av att se dom rida. De rider så proffsigt och får allt se så lätt ut.
 
Martina Adolfsson och Sparvöga, deras debut i 130 hemma med en nolla. Född 2006. Martina jobbar på Nyrk och rider unghästar som kommer in till Kenneth och Ingrid, även deras egna hästar.
 
Amelie Axen och Quantos. 120cm, startade nästa tävling 130cm. Född 2006. Amelie har även flera hästar som hon rider, hennes egna häst heter Udora som hon hoppar upp till 130cm med tror jag om inte 140cm.
 
Carro Sandelius, hon och hennes häst Tzonora tävlar på 140cm tillsammans. Carro har nu även köpt en 2½ åring som ska bli väldigt kul att se. 
 
Hitta ingen bild på Annelie och hennes häst Emil, men de tävlar upp på 130cm men Emil har kapacitet för mer! Riktigt kul att man har sånna förebilder i klubben. Så ofta jag kan försöker jag se dessa ekipage när de tränar. De rider så otroligt bra!


Cillan

Gud vilka vackra bilder, fin ryttare och häst! :)


Lina

Måste hålla med om att det var en udda fråga, säkert någon du känner som vill veta om du tycker den är bra på att rida haha :)



PUBLICERAT: 2012-12-30, 18:01:12 | URL: http://picmagic.blogg.se
Anonym

Fina bilder! :D


Tilda

Snygga hoppbilder på snygga hästar, bilderna är fotade i precis rätt läge!



PUBLICERAT: 2013-01-02, 12:47:05 | URL: http://tildamicaela.blo.gg
madelene

snyggt hoppat! :)


Emilie

Ser ut som:

Proffsigt bilder, hästar och ryttare.

:-D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: