2011-09-07
 18:15:00

Läsarfrågor.

maja simonsson

vad e din högsta dröm?

Svar: Min högsta dröm är att ha en stor gård med en massa hästar, tävla, avla, rida in och rida till. :) Vem vill inte ha det, haha. Nej men hästar är mitt liv helt enkelt. Vill inte leva utan dom, vill leva bland dom. Skulle gärna villja skaffa en stor gård med en vän.


Anonym

Kan du inte skriva om hur du tränar dina hästar, och dej själv om du förstår vad jag menar? ;)

Svar: Jag har ju bara en häst nu tyvärr. Men jag tror inte jag tränar henne på något speciellt sätt. :) Hon rids ca sex dagar i veckan då och då någon tömkörning av kenneth. Jag hopptränar en gång i veckan och markarbeteslektion en gång. Dom andra dagarna försöker jag komma ut i skogen så mkt som möjligt. Det är bäst :) Ibland avslutar vi på ridbanan då hon är mjuk och fin. I veckan försöker jag lägga in ett galopp pass och ett klätter pass. Då jag rider tex en väldigt lång galopp sträcka och så klättrar vi i våra småberg vi har för att träna ryggen och rumpan. Varje dags ridning ska ha en poäng. Mig själv.. Jag är bara en soffbulle, haha. Nej men jag tränar mig själv faktiskt inte. Gör situps och armhävningar då och då.. Borde träna mer men jag hinner verkligen inte :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: