2011-09-17
 13:39:22

En dag kvar.

Fem dagar har gått fort. Imorgon får jag rida igen :) Har inte hunnit uppdatera så mycket. Men snart drar den nya bloggen igång då blir det andra bullar kan jag lova er. Vi väntar bara på att min kära vän ska bli klar med headern.

Men Pam fick ju som sagt gå ihop med två andra hästar. Då stoet hon går med är helt dum i huvudet och jagar Pam så fort hon kmr för nära den andra hästen som är en valack. Så här om dagen när pappa och jag åkte ut tidigare jagade hon Pam så att hon gick om kull och gled nästan ur under staketet... Snacka om att jag hatar den hästen!! det va hemskt att se sin häst glida på ryggen flera meter. Fotade även lite i hagen.

Tror Pam tyckte det var ganska kul i början.


Snart ska jag åka ut och pyssla. Tar även en promenad. Om det fina vädret håller i går jag även och fotar henne.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: