2011-03-06
 21:39:17

mys söndag

why is it so easy to love you?
and why can i not stop doing it?
over and over again, i fall in love whit you



Hemma nu efter en mysig söndag med nicco,mandiz, hovet och robin. Blev att möta upp manda och hovet vid sporthallen och sen hem till Robin där vi kolla film, drack cafe, snackade massa och myste :) Söndagar kan va helt okey. Älskar er! Imorgon är det måndag igen and back to school.. Hoppas denna vecka går fort. Vill verkligen ha lov nu, är sjukt skoltrött. Men ska mysa ner mig i sängen snart tror jag och kanske läsa lite so. Snart ska även min häst ha lite längre vila, som jag oxå kmr få då. Kmr bli ganska skönt att inte behöva va i stallet helatiden. Får man lite tid över till annat. Men nu ska jag ner och ta en kopp te, ni får ha det.
          


Lizi <3

Din söndag lät väldigt rolig :D:D



PUBLICERAT: 2011-03-07, 17:50:07 | URL: http://lizzy.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: