2011-03-13
 22:19:08

i'm coming home, tell the world that i'm coming

Snart dax att lägga mig känner jag. Är jätte trötter vakna ju tidigt idag som sagt.
Nu har jag ätit kollat film med mamma och bara myst. Otroligt skönt att inte göra nått.
Imorgon blir det stallet och fixa lite, ska nog smörja sakerna osv. Sen blire hem och dö.
Sen skola på tisdag. Orkar verkligen inte skolan längre men ..
Nu ska jag kolla tv en liten stund sen läsa sen natti.
Ska även försöka lägga upp en liten film jag pillat ihop, ni får se sen vad det är men hoppas alla kollar iaf.


så ser jag ut och har gjort hela dagen, söt

kyss


Emil

Vad söt du är!


Tilda

Hem och dö, låter inte bra 8O

förresten har du en vacker blogg :D


Tilda

Stallet är mys :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: