2011-07-18
 20:44:09

Lektionen

Vart hemma kanske en timme nu, ätit och duschat. Blir kanske att sitta hemma ikväll bara, får se.

Lektionen var helt okey idag. Hon var dock en aning seg ifrån gårdagens intervallträning & småhopp. Så vart lite slitsamt. Men galopparbetet var helt okey, det var nog det bästa. Dock vart hon lite för låg idag. Vi körde skänkelvikning på spåret som både Pam & jag hatar.. suck. Det är lite för mkt för en femåring men vi bara vara med på det till en början. Hon vart lite tjaffsig. Jag hade även lite dåligt tålamod idag. Som sagt ingen dressyr ryttare. Men det blir iaf Godkänt idag. Mamma tog lite kort i börna, haha. Inte heller det bästa men dom är helt okey. På bilderna kan ni se lite att hon vart lite för låg idag och var lite för lat för att hålla upp med ryggen.







dom får räcka. som sagt snygga & matchar.


Michelle

Härliga bilder:D:D



Kram



PUBLICERAT: 2011-07-18, 21:00:42 | URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Madeleine Johansson

Hej!



Lust att byta bildlänk? :) Länka isåfall till en bild till mig som är 200px bred i en kommentar på min blogg! :)



Kram!



PUBLICERAT: 2011-07-18, 22:26:22 | URL: http://mandingo.blogg.se/
Ebba <3

Tack så mycket, detsamma! :D självklart så kan vi följa varandra via bloglovin och länka, säg bara till när du har gjort det så fixar jag det, med bildlänk om du vill också. Kram :)



PUBLICERAT: 2011-07-19, 11:37:17 | URL: http://ebbabast.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: