2011-08-06
 14:28:03

Laddning inför i morgon!

I dag kommer det nog plotta upp lite inlägg då Linn(www.ztreliin.blogg.se) sover här i natt. Blir trevligt var längesen. Så kmr säkert sitta vid varsin dator, haha!

Men Linns och jag har mycket att göra ikväll sen i stallet.
~ Smörja sadel, träns, sadelgjord & förbygel.
~ Tvätta benskydden & stövlarna+smörja.
~ Tvätta Pam där det behövs annars ordentlig borst.
~ Sätta dit det nya pannbandet.
~ Fixa med hö i transporten, betfor och vatten att ta med.
~ Packa allting; täcke, vantar, spö, nrlapp, väst och hjälm.
~ Kanske gå en promenad.



Nu kmr jag bara sitta hemma och slappa, uppdatera och klippa gräset.
Jag kom nyss hem från Nicole. Är super trött. Hon och jag somnade i soffan runt kanske halv sex eller något. Blev festligheter hemma hos henne. Mycket trevligt och med folk jag inte sätt på länge. Flashbacks från gamla tider. Jag och Nicole var så jävla sjuka hela kvällen, haha. Dom andra tycker nog vi var ganska jobbiga.. Haha, men vi hade kul som fan.




Alexandra

men GUD vilken fiin häst!! :D

elr e de n Ponny? ♥

lycka till med tävlingen iallafall! ♥



PUBLICERAT: 2011-09-03, 20:50:42 | URL: http://lexxilewis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: