2011-04-14
 15:38:42

soooommmmmaaaar

När jag gick hem från skolan idag var det så otroligt härligt varmt!
Så nu slängde jag på mig ett par shorts, en magtröjja och sätter mig på altan och bara slappar.



måste ta en diskution av mina lår. dom har blivit jätte stora sen förra året.
Och det är faktiskt sant. Sedan jag började med p-piller.
Om min mage skulle bli större skulle jag ta självmord!
bild från förra och förrförra året.



förra året.


förrförra året.


Sanna - Fotoblogg

Fin blogg! :D



PUBLICERAT: 2011-04-14, 20:56:05 | URL: http://niikons.blogg.se/
lina

var det inte du som var nöjd med ditt utseénde eller? :S

det är ju faktiskt så att låren blir större med åren och man får mer former, det kallas kvinnokropp..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: