2010-12-24
 19:01:01

woho!

sketa bra jul. fick allt jag ville!
haha, pluss tre saker till ;) inte alls fel!

lägger in lite bilder.

armband av sebbe.

gold schabrak.

presentkort 500kr av farmor.

halsduk från gina av farmor. (ej önskat mig) superskön.
 
tränset av helene & sören.

fram&bak benskydd av mammi & pappi.

CH grimma.

whitiker ridbyxor.

kate moss parfym.

whitiker vantar. (ej önskat mig) jävligt snygga & sköna.

stalltäcke (ej önskat mig) PERFEKT!

alla sakerna :)
asnöjd. blir perfekt. pam & jag blir de röda.
haha, vill bara testa sakerna på min bebis nu.
ska vidare nu, ha lite trevligt & äta.


jennifer

fick oxå den halsduken verkligen super skön! åhh fick du dom röda byxorna! :D snobbiga du! hahahaha du fattar va? xD


mell

fin halsduk :D


Emilia

Snyggt träns! :)



PUBLICERAT: 2011-03-13, 15:30:01 | URL: http://karinemiilia.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: