2010-12-01
 15:47:51

älskar att sticka

haha, har lärt mig att sticka idag på syslöjden. otroligt kul, bra tidsfördriv. så nu när jag sitter och väntar på mamma ska komma hem så sitter jag och stickar. ska göra en halsbuk ;) som går runt. kanske borde sälja sånna billigt? ;) haha, skojja. men som sagt, ska entligen iväg på vår första ordentliga träning! ska bli så gött, får vi hoppas bruden sköter sig. men det tror jag, hon är så duktig. tror hon kmr ha mkt energi då det inte är så lätt att rida i detta ... men jaja :) ska fortsätta sticka nu så höres vi.


jag och snugging på flygplatsen ;)
saknar el ejido och alla människor där, blir gött att åka tbx, även jennifer denna gång (L'


                                                                          


evelina

ooh, va söta! guud va kul får ni åka utomlands själva :o vill med det! kramar


Anonym

awwweyyy! grymt kul kommer det bli!! <3


sandra

Åhhh spanien!! :D

Hihihihi små gummor e vad vi e!



PUBLICERAT: 2010-12-01, 21:28:30 | URL: http://sandralovesyou.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: