2011-09-06
 22:06:36

Sen uppdatering.

Hann inte blogga när jag kom hem från stallet då jag direkt åkte till Sham iprincip.

Men blev en längre stund i stallet idag. Fixade och trixade. Blev en ordentlig borstning. Plågade henne bara en liten stund idag. Hon var dock lite små jobbig. Hon sprang runt och tramsade för mycket. Hon gick fint men som sagt lite springig. Körde igenom programet några ggr och nu tror jag att jag kan det. Kör nog igenom det på torsdag. Avslutar med det och rider ut först. Det som jag tror kmr vara vår svaga länk är nog skritten, ökadskritt... Dock suger hennes skritt just nu. Förut gick hon fortare än de flesta men nu efter hon gått med Dora, haha! x) Dom skulle jämt gå i samma takt. Men iaf tog några bilder på söten idag så här får ni lite. Så ser ni även våran snygga blåa outfit. Dock hade jag inga rena dressyrshabrak så fick bli schökmöle.



finast, bästa, gulligast och det är endast tre saker av tusen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: