2011-09-04
 19:38:50

Pam = Dressyrhäst?

Kom nyss hem från stallet. Jag red ut på en liten upptäcktsfärd. Red lite här och där på små stigar. Blev ca 1h och 10min. Hon var pigg och fin. Bakbenen var inte riktigt med hela tiden på slutet. Benen såg iaf jätte fina ut idag.



Och vi blev även "tvingade" till vår första dressyrtävling på LÖRDAG... Haha, kan inte banan ens LB:1. Dom säger att den är enkel. Men mitt huvud är bara fult med hoppbanor. Vi får väl se hur det kan sluta. Då blir det knoppar igen då. Ska se om jag kan få med mig någon som kan fota. :) Vem vet hon kanske blir dressyrhäst? (a' Njaa... skulle inte tro det. Men någon gång då&då såklart.


Linnéa

min bildländ finns i min meny :)



PUBLICERAT: 2011-09-04, 20:11:38 | URL: http://ponyhoppning.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: