2011-09-10
 15:46:49

Min häst är grym!

Rubriken säger allt. Hon är helt otrolig. På framridningen var hon super pigg. Hon trodde antagligen det var hoppning som gälde. Men sedan lugna hon sig. Men hon var lite jobbig i huvudet och halterna var hemska!! Men sen på banan var hon super lugn och mjuk och fin. Hon slänge några ggr med huvudet. Gjorde även lite små missar, tappade galoppen, ramlade in i trav från skritten. Men kände mig super nöjd med henne! Sedan skritta jag av henne i skogen kom tbx och fick höra att jag hade 57,9%!!! Sedan sa jag det till mamma och hon sa nejnej så mycket kan det inte vart och började jämföra mig med andra... Jag gick och hämtade protokollet och jag log tvåa!! Kändes riktigt gött! :) Självklart visste jag att jag inte skulle ligga kvar men är så otroligt glad. Kom "6a" av 11st. :) Känns bra, hon är ju bara bebis! Här är fina bilder från Vendela!



Emma F

Grattis !



PUBLICERAT: 2013-01-04, 21:00:23 | URL: http://mjukisbyxan.tumblr.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: