2011-09-11
 20:34:23

Kommentarer.

Har fått lite kritik angående min hot or not bedömning omgång 23.


Karin: Det vet jag mycket väl, jag brukar oxå göra så. Men i denna Hot or Not bedömmer jag utseende och hur det ser ut i mina ögon. Det andra har inget med detta att göra.

Samantha: Det handlar inget om det. Du kan ju kolla hur jag har bedömt på dom andra. Kategorien outfit bedömmer jag matchning och "snygghet". Och vad tänker du när du skickar in en sådan bild, hur ska jag veta vad det är för western övning? :) Jag är hoppryttare och har inget med det att göra. Och i mina ögon ser det inte vakert ut och det är just det jag bedömmer i detta.


Jessica

Jag tycker att du bedömmer bra och ärligt. Ungefär precis som jag skulle bedömma!



PUBLICERAT: 2011-09-11, 22:39:12 | URL: http://dalaryttarna.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: