2011-09-10
 16:00:00

Hot or Not - 23

Två bilder inskickade av Samantha på bloggen www.samanthamarsh.blogg.se .

Form: HopIngen vidare form. NOT
Outfit: Inget nmatchning och ingen ridutrustning. NOT
Samspel:
Ser inget arbete. NOT
Ryttarens sits:
Ingen sits.. händerna är överallt.. NOT
Helhet: NOT
(ta inte illa upp, men bilden uppfyller dock inte det va kollar på)




Form
: Fin mjuk form. HOT
Outfit: Ingen utrustning. NOT
Samspel:
Hästen ser ut att trivas och lyhörd. HOT
Ryttarens sits:
 Barbacka = ingen bra sits . NOT
Helhet: Medium


 Fortsätt skicka in till [email protected]


Karin

Så bara för man rider barbacka har man ingen bra sits? Jag har gått tre år på Flyinge och dom undrade hur jag lärt mig och sitta i en sån korrekt och stadig sits, och det kommer ifrån barbacka ridningen! Jag sitter bättre brabacka än i sadel!


samantha

haha vadå ingen ridutsustning? Jag lägger inte ner tusen kr på ridbyxor bara för att.



PUBLICERAT: 2011-09-11, 01:34:43 | URL: http://samanthamarsh.blogg.se/
samantha

första bilden är en övning i western därav att händerna är överallt :o



PUBLICERAT: 2011-09-11, 08:51:22 | URL: http://samanthamarsh.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: