2011-05-02
 07:31:59

sorry †

haft jätte dålig uppdatering den här helgen ber om ursäkt för det. men har varken haft tid elr lust. men ska bättra mig och komma med lite skojjigare saker. men kan ju passa på att gå igenom min valborg. drog först till napolis city med mammi & pappu. sen mötte jag upp felicia och nicole, då vi fixa lite saker till kvällen. sen gick vi till varamon och mötte killarna. sen slappa vi där tills allt folk kom. ganska hyfsat med folk blev det ju, dock poliser med.. men gör inte mig så mkt så jag inte dricker! älskar att se fulla dumma ungdommar, hah. men jaja, ganska segt var det endå. men va där till kanske halv ett. träffa massa trevligt folk.

och min söndag va jätte mysig. sov jätte länge, satt bara hemma och kollade film, va i stallet och gjorde hemmagjord pizza! perfekt söndag. men nu ska jag vänta liten stund till på min pappa sen till skolan, jippie.. inte sugen alls kan jag lova. ge mig sommarlov, tack!



dagens är faktiskt en t-shirt jag fick av knarre och sen ginajeans.
och som ni ser har det blivit ny header. dock ska den ändras om lite då det ska va mer bilder ist för bara en. hah, gillar inte närbild. men det funkar ett tag. pussar från fo till er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: