2011-05-07
 15:35:43

my night in words

gårdagen blev att dra hem först efter skolan, kom även knarik. slappa vi en stund hos mig sedan drog vi in till stan, mötte upp jonny. gick runt lite, träffade även på grabbarna. sedan äkte vi med jonny till knarik. slappade där ett tag. sedan till willys och köpte massssssa goda saker! tjocka kände vi oss iaf. sen gick vi till fg och träffade luciiine och killarna. sen hem till dom kolla kolla film! myyyyyys. dom tvingade även iväg mig till sommarskolan nu på morgonen, hah! kände mig smart i den omgivningen. sen kom mamma och hämta mig så skulle vi fixa stallet. vi skulle tömma hela boxen, fick köra ca 30 skottkärer...... nu ska jag fixa iordning mig osv, puss!


bild från dansen


Anonym

fett fina brudar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: