2011-05-18
 21:36:02

i swear i can fly



hemma från träningen och skolan. inte vart hemma förens nu. först efter skolan gick ju som sagt jag och tina hem till sandra. slappa lite där sedan gick vi till lilla hem och tog en fika. sedan gick vi runt och kollade på sommarkläder och bikinis. så har lagt undan lite saker så blir det att ta med mamma. efter det stack brudarna och jag mötte upp sham, alexi och ado. gick till lilla igen och söte sham bjöd på fika ♥ haha. sat och snacka med dom ett tag. sedan hämta min mor mig och hem snabbt sedan till hästen.



lektionen gick kaaaannooon asså! hon va perfekt, asså ni fattar inte. jag va inte med på hela eftersom hon inte är helt igång. men hon va underbar asså. hon rörde sig så bra och hoppa som jag vet inte vad. men som dagt häände det en liten accident(stavning, hah). inget allvarligt. men vi kom mot ett hinder för snabbt och hon hoppade i princip tre gånger högre än hindret. jag flyger rätt upp i luften. har inte en chans att hänga med så jag hamnade på backen. fick inte så ont direkt kände bara lite i vristen och axeln. men sen efter när jag kom upp till stallet gjorde det så otroligt ont i vaden, vristen, knät, låret och höften. fick då troligen en blödning i vaden och låret och en sträckning i vristen och höften. knät har väl knäckt till sig elr nått. men har haft ont i det benet i några dagar nu innan så venne vad det är. men smärtan i benet kmr och går lxm. helt plötsligt kan det göra så galet ont sen lägger det sig. aja, har vart med om värre. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: