2011-05-08
 16:45:15

gårdagen + idag

gårdagen blev lite stressig. knarik och jonny kom och hämta mig sen så åkte vi till knar, köpte cigg osv. sen hem till henna och fixa oss. och det tog lite längre tid än vad vi hade planerat så kom iväg sent. vi skulle träffa alla hos michelle sen dra till den andra festen. vi va hos henne ett tag sen drog vi. dock va vi inte på den andra så jätte länge. var typ 70% tjejer på den festen,hah! så jag knar och jonny åkte. sen satt jag och kollade silent hill med mamma när jag kom hem runt ett.

nu ska jag ner till bussen och åka till lucine och sandra. slappar där lite sen ska vi nog ut och träffa killarna(?). trevlig söndag puss.



outfit tröjja från knarik och vanliga jc jeans.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: