2011-03-12
 12:46:17

Svar på frågestunden.

Ida
Vem tog din oskuld?
Svar: Min dåvarande pojkvän.

Anonym
senaste ligg?
Svar: Privat.

Jennifer T
Varför är du så söt? :)<3
Svar: Jadu .. hah vet inte vad jag ska svara på det. Du är sötare.

Amonyyym
Bästa sommar minnet?! :D
Svar: Oj, svår fråga! Måste säga att hela förra sommarlovet är ett otroligt minne. Hände så mkt och lärde känna så mkt underbart folk!

Ellen
Hej va heter din hund? :)
Svar: Min hund heter Delaweres Chakira, kallas Diesel.

Anonym
Vem pratar du med när du är ledsen? :)
Svar: När jag är ledsen snackar jag oftast med Nicole eller Fanny.

 Anonym
Låtar du lyssnar på när du är ledsen samt favorit låtar på fest? :)
Svar: Låtar jag lyssnar på när jag är ledsen, oh finns många. Typ Längesen, Crush, Utan dina andetag, Everywhere. Och festlåtar finns det för många av Tonight I'm fukin you, One, Lika a G6 osvosv.

Dani
Vem är din favorit artist ?
Svar: Har ingen specc, men gillar Rihanna.

mell
favorit låt? :)
Svar: För tillfället är det nog Tonight I'm Fuckin you, otroligt härlig pepp låt.

favorit bok?
Svar: Har nog ingen läser aldrig.

läser du ofta? :)
Svar: Bara i skolan om jag måste. Läste mer förut.

favorit djur?
Svar: Häst!

Har du några syskon?
Svar: En storebroder.

är du duktig i skolan?
Svar: Jadå det funkar.

har du färgat håret?
Svar: Ja, till märkbrunt.

Nikon eller canon? :)
Svar: Nikon.

5 bloggar du läser som inte är kända (alltså inte tex Kenza, paow osv)
Svar: Oj, läser inte så många bloggar överhuvudtaget. Isf är det någ mina kompisars www.Niicoleclaesson.devote.se och www.Ztreliin.blogg.se.
 
Favorit artist? :)
Svara: Även denna Rihanna.


Vilken årstid gillar du bäst? :)
Svar: Sommar utan tvekan!

 Anonym
Vad är din naturliga hårfärg?
Svar: Blond.

Vad gillar du att göra på helgerna?
Svar: Kompisar, festa.

Röker du?
Svar: Ja.

Är du på g med någon?
Svar: Nej.

Är du kär i vem isf?
Svar: Ja det är jag men tänker jag inte nämna på bloggen.

cecce :D:D:D:D::D
vad tycker du om cecce? :D:D:D::D:D
Svar: Underbar, perfekt, ubersöt ;)

 Anonymt
Vart ligger Motala?
Svar: Haha, jadu det ligger i Östergötland nära Linköping.

 Anonymt
Har du egen häst?
Svar: Japp :)


 Anonymt
hej, jag undrade om du kanske kunde svara på några frågor?
1. vad har du för betyg i skolan?
Svar: Jadu just nu har jag 6-7? VG, resten G. Försöker jobba på i Sv & Idrott så har jag två MVG.

2. röker du?
Svar: Ja.
3. gillar du någon nu?
Svar: Ja, det gör jag.

4. har det någonsin varit något mellan dig och johan?
Svar: Nej.

 
Anonymt
Hörredu vart tog Pamela bloggen vägen? :P
Svar: Har lagt ner den ett tag, tröttnade lite :)

 Anonymt
Vilka umgås du mest med?
Svar: Mest Nicole, Amanda & Emelie.

Bästa killkompisen?
Svar: Oj, har många killkompisar. Tror inte jag kan peka ut någon som bästa.

Hur mycket väger du och hur lång är du?
Svar: Jag är ca 1,65cm och väger ca 50-52kg.

Erik
är du oskuld?
Svar: Nej.

Bertil
Vad har du för storlek i din b-h:)?
Svar: hmm, lite olika från modell till modell. typ 75C

Zippo
Hej jag undrar vilken din tursiffra är?
Svar: Jag har ingen.

1337
Hemmakväll elr utgång?
Sprit elr öl?

 Anonym
Favotit matställe och favorit fikaställe? :))
Svar: Om man äter lunch ute föredrar jag Hugos och Sjöglimten, och på kvällen Njuta.
Fika ställe, helt klart Lilla Hem.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: