2011-03-24
 20:45:29

this innocence is brilliant

tror det är dax för ett bad nu, och fräsha upp mig lite.
lägga mig och läsa lite. fundera på att dra med nmig nicole elr någon ut i helgen/veckan och fota lite bilder till bloggen. så kanske det gåt att ordna en ny header? känner mig lite sugen på det med nya bilder.
Men imorgon blir det kanske bio med nicole&sandra, annars blire at va med my&amanda så kmr väl nicco efter bion. Venne om jag är så sugen på att se JB filmen.. sry nicco.
blir nog trevlig dag iaf, love.



juste glömde säga att jag ramlade i trappen idag i skolan och slog upp hela läppen .. ser ut som en fläskläpp. haha, smidig är jag ju iaf INTE. men kul att man kan roa folk, några som började fnissa, jag förstår dom skulle gjort samma sak ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: